@Gokenim;
Kişinin yaklaşımını gördük ve benim konuyu açma amacım ortada. Sizin konuyu raporlamış olmanız kısmıyla ilgilenmiyorum.
Sadece şahsın görüşü size yakın olduğu için kişi sövse bile ben haksızım sizin gözünüzde.
Siz kimsinizcilerden kendisi.
Sizinde her siyasi konuya yaptığınız yorumlarda göz önünde.
Herkes kendisini burada cumhurbaşkanı edasında görüyor.
Samimi değiliz evet ama nereden geliyor bu samimiyet , siz kimsiniz vs cümlelerini kullanamazsınız.
Size mutlu günler.
Konuşmalara bak 10 yaşındaki çocukla konuşuyorum sanki ilkokul lafları

Sana da iyi günler