Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı konulardan 1000 tane görünce insan ister istemez YETERRRRR diyor. Haber okumak istesem haber sitesi açarım ben. Burası webmaster forumu.
Ayrıca konuyu açan şahsı da raporladım kimseye saçma sapan ithamlarda bulunamaz öyle.
Bordo klavyeli vs. ne demek öyle nerden geliyor bu samimiyet?

@Gokenim;

Kişinin yaklaşımını gördük ve benim konuyu açma amacım ortada. Sizin konuyu raporlamış olmanız kısmıyla ilgilenmiyorum.
Sadece şahsın görüşü size yakın olduğu için kişi sövse bile ben haksızım sizin gözünüzde.
Siz kimsinizcilerden kendisi.
Sizinde her siyasi konuya yaptığınız yorumlarda göz önünde.
Herkes kendisini burada cumhurbaşkanı edasında görüyor.
Samimi değiliz evet ama nereden geliyor bu samimiyet , siz kimsiniz vs cümlelerini kullanamazsınız.
Size mutlu günler.