Siz kapalı mekana girince sigara içmek yasaktır yazısını görüp ben sigarayı istediğim yerde içemeyecek mıyım? Diyip içiyor musunuz?


Burada da siyasi tartışmalarda bulunmak yasak. Bunu anlamak bu kadar zor olmamalı. Ve kuralcı insanlara karşı alaycı bir tavır sergileyerek kendinizin ne kadar gülünç bir duruma düştüğünüzün farkında değilsiniz. Siyaset gözünüzü bürümüş.