İsteyen hakaret etmediği sürece istediğini konuşabilir . Ancak öneri olarak bence yapılması gereken ;

Siyaset / Gündem konusu adı altında bir başlık açılabilir. Siyasi konuları sadece bu konu başlıkları adı altında açılabilir ve seviyeli şekilde tartışılabilir .

Bu sayede off topic ve son açılan alanlarında da sürekli görmek zorunda kalmayız.