"Burası siyaset yerimi siyaset yapacaklar buradan gitsin."
burda cevabı kendiniz vermişsiniz siyaset konuşmak isteyen twitter'a gider. Hoş oranın da içine ettiler siyaset yüzünden eskiden mizah yuvasıydı. tek derdimiz r10'un siyaset meydanına dönmemesi webmaster forumu kalmadı.
Ayrıca hepimiz forumun sahibiyiz. Üyeler olmasa forumun resmi sahibinin de hiçbir işine yaramaz burası.
Donanımhaber sitesinin forumu siyasetten geçilmiyor iğrenç bir yere döndü siyaset konuşulması yüzünden bırakın da burası aslı gibi kalsın