Arkadaşla herkese merhaba iyi forumlar , hayırlı işler dilerim.
Acayip merak ettiğim bir şey var r10'un kaç tane sahibi var ?
Bu soruyu neden soruyorum?
- Herhangi bir konu açılıyor , yorumlar yapılıyor. Sürekli birileri var . Burası siyaset yerimi siyaset yapacaklar buradan
gitsin.
Burası futbol yerimi futbol konuşacaklar
gitsin.
Kardeşim hayırdır herkes bir birini forumdan kovuyor? Allah aşkına bi kendinize gelin.
Geçenlerde bir arkadaş ücretsiz görsel paylaşmış. Görseli indirdim , yorum olarak teşekkür ederim , elinize sağlık yazmak istedim ama arkadaş beni engellemiş.
Nedeni nedir? Benzine zam gelince eleştiri yorumu yaptığım için engellenmişim
Kardeşim sen deve kuşuna özenmiş olabilirsin ama ben kafamı toprağa sokup yaşayamam maalesef.
Yani diyeceğim o ki , buranın
1 tane sahibi ,
1 tane sahibinin yanında 'da bir kaç tane yöneticisi var. Adamlar buraya para harcıyor , emek veriyor ve dolayısıyla söz hakkı sahibiler.
Canı sıkılan beğenmediği konuda insanları forumdan kovmaya kalkmasın , komik oluyorsunuz