radode kendi kendini bitirdi. okadar şatafatlı veri merkezi varken 2 3 tane iş bilen adam almadılar. böyle sorunlar çıktı. söylediklerinize yüzde yüz katılıyorum. r10 gibi bir forum arkasındaydı en azından bunu değerlendirebilirlerdi.