boystar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Turk Telekomdan geçiş yaptım. Şafak sayıyorum kurtulmak için.. Tavsiye etmem.
tam olarak nesi kötü hangi paketini kullanıyorsun biraz açarmısın hocam