Nasdaq'dan alabiliyorsanız kesinlikle AliBaba Hissesine bir göz atın, değerlendirmek için çok güzel seviyede gibi gözüküyor, 1 yıl vade sonunda x4-5 yaparsa hiç şaşırmam.