Nasdaqtan en düşük komisyon ile işlemi yapan aracı kurum philip capital diye biliyorum. Gidip kendinize hesap açtırarak işlem yapabilirsiniz. Lakin şuan piyasalar rekor üzerine rekor kırmakta, işleme girmeniz için ya kademeli alım ya da bir düzeltme beklemenizi öneririm