Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
shiba, akita ilk nisan aylarında almıştım. güzel artış yaptılar ama yine de bu tarz coinlere çok güvenmiyorum. genel olarak güven yok zaten. kazan kaç sistemi var genelde. tabi ilerde ne olur bilemeyiz. gözden çıkarabileceğiniz ufak bir miktar atabilirsiniz. ben uzun süreli 1-2 bin lira atıyorum genelde