appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer bireyde sinüzit varsa ağrır mevsimi çünkü
Bildiğim kadarıyla sinüzit yok ama, bazen rüzgarda vs başım çok ağrıyor.
Sinüzit belirtisi diye biliyorum. Göz ağrısını sizden duydum.