Kimileri çeşitli nedenlerle çeşitli zamanlarda gözlerinde veya göz çevresinde ağrı hissetmiştir. Sözüm onlara değil. Belirgin bir sebebp olamdığı halde gözünde ağrı hisseden var mı merak ettim.