4aylık bir yazışma ancak sonuca erebildi ben de en az sizin kadar sevindim, bir arkadaş daha vardı onunkini de bugün teslim ettim çok şükür
Ama genel olarak domain alıcılarına bir dipnot eklemek isterim ileride sıkıntı yaşamamaları için; domain aldığınız zaman mutlaka hemen eski kontak bilgilerini silip kendi kontak bilgilerinizi girin ve hem panelden hem de whois sitelerinden ekran görüntüsü alın, sürekli kullandığınız şifresini unutmayacağınız bir mail adresini kullanın hesaplarınızda böylece bu tür durumlar olduğunda çözüm konusunda daha hızlı aksiyon alabilirsiniz.
Sevgiler, saygılar