BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%1 gibi birşey bende 700 TL'lik almıştım 0,00030'dan düşüş olunca balina dedim,direk çektim çekmesem kazancı sen düşün ama işte bidaha zor gelir öyle coin
Geçen yıl bana da güzel kazandırdı. Çok almamak lazım. Az bi miktarla girip unutmak gerekiyor.