systemkruger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum, ancak zamanında doge içinde şaka coini, patlayacak, 1 tl olması imkansız dediler. Sonuç ortada.
Projeden ziyade biraz da popülarite.
%1 gibi birşey bende 700 TL'lik almıştım 0,00030'dan düşüş olunca balina dedim,direk çektim çekmesem kazancı sen düşün ama işte bidaha zor gelir öyle coin