Uretopia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Spama düşmemesi için mail başı ne kadar beklemek gerekir ve bu sunucunun masrafı ortalama olarak ne olur aylık onu da öğrenebilir miyim?
Sunucunun belirlediği kriterler ile değişmekle birlikte; ortalama her mail sonrası 15sn beklemek idealdir.
Sunucu olarak ister gmaili kullanın, ister outlook'u kullanın istersenizde site mailinizi kullanın. (ücretsiz olarak) Yada smtp sunucusu servislerinden yararlanabilirsiniz. Bu durumda aylık belli bir miktar masraf olacaktır. Buda yine sunucudan sunucuya değişiklik gösterir.
Örnek : serversmtp link : https://serversmtp.com/tr/
( Denediniz mi derseniz eğer, hayır denemedim. Ben genellikle gmail ve turhost site mailim ile toplu mail gönderimi yapıyorum. )