Yukardaki arkadaşa katılıyorum .
benim şahsi fikrim . bunlar sayfa kısıta düşürüp tel no ve kimlik bilgisi isteyip elde ettikleri data olarak satmadığını nerden biliyoruz . bu tür datalar seçimlerde her zaman işe yarar . facebook bu konuda baya sabıkası kabarık .
insanın aklına gelmiyor değil .
veyahut onlarda ne yaptığını bilmiyor . birşeyi güncellemek isterken başka yerleri bozuyorlar .