Konu
Hangi Marka / Model Araba Kullanıyorsunuz? R10+
01-11-2021, 20:13:17
#23
ntka
Toyota auris 1.4 comfort plus 2011 manuel 7 yıldır biniyorum.
Ağır sel hasarlı aldık 1 TL masraf yapmadık bakımları hariç.
Konfor olarak diğer araçlardan daha konforlu diyebilirim.
Aile otomobili iyisini bulursanız tavsiye ederim.