Beyler bir kişinin hakedişi 250 tl üstü diye biliyorum bu internet satışlarinda. Kurtulamazsınız, virüs gibiler. Gidin şikayetçi olun ancak öyle uğraşırsınız. Vodafone, turk telekom, dsmart, digiturk gibi firmalardan datanız sızdırılıyor. Istediğinize sorun inkar edecektir. Şöyle söyleyeyim bu dataların 100.000 kişilik olanları 5.000 tl üstü fiyattan gidiyor. Firmalar çağrı merkezlerine sözleşmesi biten ya da bitmeye yakın olan kullanıcıların verilerini iletiyor. Bu firmalarda çalışan ve ekiplerden sorumlu olan kişilerde bu dataları aldıkları gibi satıyor. Adam aylık 7k ücrete çalışıyor ve + 5k bu datalardan yapıyor.