29 Ekim'de aradılar öncelikle. Kesin dedim dolandırıcılar arıyor yine. Neyse açtım yine de bir konuşayım bakayım ne diyorlar diye. Merhaba merhaba. Buyrun dedim. İnternet altyapı biriminden arıyoruz internetinizde donmalar kopmalar yaşıyormuşsunuz dedi. Yok ben öyle bir sorun yaşamıyorum sağolun dedim. Sonra yine bir şeyler anlattı şöyle böyle bölgenizde çok şikayet var dedi. Sonra nereden arıyorsunuz diye tekrar sordum DSMART tan arıyoruz dedi bu sefer de. Ben de teşekkür ederim dedim kapattım. 30 Ekim de tekrar sabah 10 da arıyorlar. Uyuyordum uykumdan uyandırdılar beni açamadım. Neyse dün de aramışlar yine açmadım. Şimdi tekrar aradılar açtım ağzıma geleni sayacaktım tam kapattı. Turk Telekom dan arıyoruz diyor bu sefer de.
Ya ben anlamıyorum bunların hiç mi utanması yok. İnsanları kandırırken öyle tırnak içerisinde tatlı tatlı konuşurken ki çoğu kadın bunların... hiç mi utanmıyorlar acaba ben anlamıyorum cidden.
E Devlet'ten ben bunları şikayet ediyorum ama nedense bir gelişme olmuyor. Oysaki gelişme oluyordu bir ara...