Osmanli38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
35 yaşındayim 2 evin 2 arabam var çocukluğumdan bu yana çalışırım inşaat işi yapıyorum. Gerçeğini söylemek gerekirse el işinde çalışılarak sadece karnınız doyuyor bir işin iyi bir ustası iseniz siz istemeseniz de iş gelip sizi buluyor. Beraber ekibimde çalışıp babamdan daha yaşlı olup tek bir arabası bile olmayan insanda var. Yani işin gerçeği ne kadar emek o kadar kazanç oluyor ve küçük yaşta babasız büyüyen biriyim.
onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
32 yaşındayım 2 yıl evel bir kısmını kredi ile 150.000 ₺ aldıgım araç şuan 380.000₺ satmıyorum.

17-18 yaşından beri çalışıyorum. Çalışmayı bırakıp 25 yaşından itibarende kendi firmamı kurup Taşeronluk yapıp inşaat işleri tutuyorum küçük orta ölçekte.

Çalıştıgım zaman şimdinin parasıyla ustalara 200 lira yövmiye veriliyordu ama 1 ustanın sana çıkardığı iş en az 2.000₺.. Yani usta çalısıyor 200 lira yövmiye alıyor ama işverene 2.000₺ kazandırıyor niye ? Çünkü usta Risk alıp kendini işini tutmadıgı için…

Önceden fiyatlar böyle yüksek değildi 350.000₺ nakit ve altın bozdurarak aldıgımız daire şuan 1 milyon.

Aylık maaşla pek bir yere gelinmiyor.. Ne yapıp edin kendi işinizi yapmaya ve girişimci olmaya bakın..

Aylık maaşla yövmiyeyle sadece işvereni zengin edersiniz..

Piyasada gördüğünüz araçların büyük kısmı kredi ile alınma ayrıca evlerde öyle karı koca çalışıyor eve 2 maaş giriyor kredi çekip araba daire alıyorlar 15 sene o dairenin ve arabanın borcunu ödemekle geçiyor..

2 yıl evel bu ev ve arabayı almasaydım şimdiki artan fiyatlarda asla istediğim gibi daire ve araba sahibi olamazdım + son 1 yıl boyuncada hiç inşaat işi tutamadım çünkü çimentonun m3 fiyatı fırladı demirin ton fiyatı 8.000₺ yi geçti kâr oranımız çok düştü.. Teklif verdiğimiz işlerde kurtarmadıgı için iş tutmuyorum, ben kâr edip kazanmıyorsamsa müteahiti sırtımdan zengin etmeye niyetim yok..
Konudaki en gerçekçi iki yorum.
Altına da imzamı atıyorum.