Ev sahibi olmak için öncelikle cesaret gerekiyor. Geçen sene 0.64'ten kredi faiz oranlarıyla milyonlarca insan ev sahibi oldu bende dahil. Ekşisözlük, R10 dahil pek çok platformda ben hayatımın 5-10 yılını borç ödeyerek geçiremem, o eve vereceğim faiz parasıyla gezer tozarım farklı farklı evlerde kiracı olarak otururum dediler peki ne oldu? cesareti olmayanlar halen evsiz. Eve verdiğin faiz 40-50 bin evin değeri 150 bin arttı ki 1 senede olanlar bunlar. Aldığın ev her gün değerleniyor, çünkü inşaat sektörü bittikçe az olan boş dairelerin fiyatları daha da tavan yapacak.
Korkmayın, girin ödemem ödeyemem demeyin, ne yapıp ne edip ödüyorsunuz günü geldiğinde.
Konu ev almak istemediğimiz değil. Konu ev alacak taksiti ödeyemeyecek olmamız. Hayatının 10 yılını taksit ödemeye adamak ; hayatını 10 sene boyunca sanki başına hiç bir şey gelmeyecek, sanki başka bir şeye ihtiyacın olmayacak gibi yaşamak demek. Ki bu ülkede yarını atlatırsan şükür diyorsun.