Hocam açık söyleyeyim ben Mi 9T Pro aldım 2 senedir kullanıyorum, iyi güzel hızlı telefon ama çok fazla bildirim problemi yaşıyorum. Resimlerde boyutlandırmalarda problemler var, yani siz resim atıyorsunuz yüksek megapixel açınca tam ekrandan taşıyor resim el ile küçültüp bakıyordum. Bir ara durup dururken instagram ve whatsapptan bildirim gelmemeye başladı, xiaomi forumu araştırdım komple sonra başlangıç gibi bir şey var oraya eklemek lazımmış ekledim filan. Hız konusunda problem yaşamadım ama diğer konularda çok problem yaşıyorum, mesela oyun filan güya turbo özelliği var ama yavaş kalıyor bildiğin. Etrafımdan Redmi Note 8 Pro, Mi 10 Lite gibi kullananlar var onlar memnunlar, ben yine de tavsiye etmiyorum bu konuda. Yani xiaomi telefonları güzel ama bazı uygulamalar ile uyum problemleri ve bildirim problemleri var ve bunu 2 senedir düzgün bir şekilde aşamadılar en azından benim telefonumda böyle. Iphone almazsam eğer bir sonraki tercihim Samsung veya Huawei olacaktır.