Aile sorunlarım nedeniyle evimizde 1 tane araç olmasına rağmen kendime ait bir araç aldım (tofaş). Bunu almamın en büyük sebebi; nakit para birikimi yapamıyorum. Hem birikimi de geçtim kendime ait bir mal varlığım olsun istedim. Kendimi krediye bağladım ve aracımı aldım. Memnun muyum evet. Çünkü ben aldım 22.000 TL'ye şuan araca 38.000 TL veren var
(Satsana vs. demeyin arkadaşlar çünkü o fiyata satsam yine en fazla tofaş alabiliyorum )