Konu
Android kullanan arkadaşlar hangi telefonu alayım?
01-11-2021, 16:10:19
#10
tryigitx
Hipek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O telefon güzel gibi, kullanıyor musunuz ? yurtdışı alamam maalesef hocam. TR dede fiyat biraz uçuk:
https://www.hepsiburada.com/xiaomi-m...E&gclsrc=aw.ds
Evet lansmanda bana ücretsiz gönderilmişti kullandım mi10t gerçekten fiyatına göre çok iyi bir telefondu. Şu an bu fiyata alınmaz illa tr alacaksanız iki katı verip s20fe bulun.
Zaten ön kamera olarakta mi10t kıyasla sizi çok memnun eder.