bundan 5 10 yıl önce bizim buradaki okulun önünde bi tane araç olmazdı. bugün bakıyorum her öğretmen 200 300 binlik araçları okulun önüne çekiyorlar. park edecek yer yok. sonra öğretmen maaşları yetmiyor diyorlar.