Yatırım tavsiyesi değildir cümlesini okudukça aklıma Kemal Sunal ın şu sahnesi geliyor. Aç gözlülük ve korku birleşmiş şekilde herkes bu çılgınlığa para yatırıyor. Kahvedeki Mehmet amcadan Almanyadaki Hans a kadar. Dün mobilyacı ile sohbet ediyoruz adam aynen şunu söyledi. "Çibamıdır çime midir (Shiba demek istiyor) eleman ona yatırmış 150 bin lira almış 250 bin lira. Dedim hemen kur banada. Bende yatırdım 100 bin lira. Nasıl bir sürü psikolojisidir bu..
https://www.youtube.com/watch?v=C126xBJeQXA