Her mail gönderimi sonrası bekleme süresi var. Göndereceğiniz mail sayısı arttıkça, bekleme süresini de arttirirsaniz;
ayrıca hangi mail sunucusunu kullanacaksanız o sunucunun belirttiği limitlere uyduktan sonra bir problem olmaz hocam.
Spama düşmemesi için mail başı ne kadar beklemek gerekir ve bu sunucunun masrafı ortalama olarak ne olur aylık onu da öğrenebilir miyim?