Her mail gönderimi sonrası bekleme süresi var. Göndereceğiniz mail sayısı arttıkça, bekleme süresini de arttirirsaniz;
ayrıca hangi mail sunucusunu kullanacaksanız o sunucunun belirttiği limitlere uyduktan sonra bir problem olmaz hocam.