Edit1: 1 saatlikte yükselen trendi aşağı yönlü kırdı. İçinde bulunduğumuz saat içerisinde tekrar trende girmek için çabalayabilir, takip ediyoruz. Yine de 0.146$'dan satışı verdim, kötü senaryo gerçekleşirse 0.100$ gibi rakamlardan yeniden alım fırsatı yakalayabiliriz.


İlk hedef: 0.108 desteğidir;





Edit2: Belirttiğim gibi retest geldi ve trend kanalından onay alamadı. Düşüşün başlangıcı olarak değerlendiriyorum.




Edit3: Tahminlerimde yanılmadım ve düşüş başladı. Grafik analizi sayesinde bir sonraki alımı daha dip seviyelerden yapabileceğim.







------------------------------------------------------------------------------

Merhaba,
Son 15-20 gün içinde blok/usdt sayesinde azıcık paranın içinden geçtim çünkü günümüzde çokça duyulan Metaverse projelerinden birisi olur kendileri. Yakın zamanda çıkmış olmasına rağmen harika bir yol aldı eve altını çizerek belirtmeliyim ki eğer bu coine yatırım yapmak isterseniz tüm riskleri göze almalısınız. Not: çıktığı günden beri 600x yaptı : )

1 saatlik grafiğe göre yükselen trendin dip noktalarındayız ve şöyle 0.178'lere doğru bir sıçrayış bekliyorum.



Amaaaaaa; 4 saatlik grafiğe göre 0.156 seviyesi ve üstünde kapanış yapmaz isek sıkıntılı sürece giriş yapmış olacağız. 4 saatlikte Tillson altındaki kapanış bizim tetikte kalmamız için bir işarettir. Bunun ötesinde ve en kötü senaryo olarak sonraki mum / mumların yükselen trendi aşağı yönlü kırması ve altında mum kapatması durumunda tekrar tetikte olmalıyız.

Peki nerede satacağım? Yükselen trendi aşağı kırdıktan sonra tekrar trende girmek ister. 1 retest, 2 retest derken başaramazsa oradan topuklamak en doğrusu olarak düşünürüm.



İlgilenenler varsa bahsettiğim fiyat aralıklarına dikkat ederek işlem yapabilirler.

Amaaa; içinde bulunduğumuz 4 saatlik mumda hem Tillson, hem yükselen trendin üstünde kalırsak hedefimiziz gerçekleşme ihtimali yüksektir.

Umarım anlatabilmişimdir.

Bol kazançlar.