1920x1200 ebadında olması gayet makul bence ama dediğinizde haklısınız. Bundan sonraki görselleri öyle ayarlayacağım.
Hocam görselin bu boyutta yüklenmesinin hiç bir amacı yok, siteye giren kullanıcı görseli 800*500px boyutlarında görüntülüyor. 800px - 1000px - 2500px vs. kullanıcı ara yüzü tarafında hiç bir değişiklik olmaz, aksine dosya boyutu arttığı için sayfa açılış süresi uzar ve hatalı boyutlandırmadan dolayı hız skoru testlerinde uyarı alırsınız. Her zaman gösterilen boyut ne ise ne eksik, ne fazla aynı boyutlarda görsel yüklenmeli ki; boyutu küçük olursa tema tarafında büyük ihtimalle class lar ile belirlenmiştir ve görsel boyutları gösterimde yükseltilir ve pikselleşme olur, aksi durumda ise gereksiz yere sayfa açılış süresi artar ve örnekteki gibi LCP sorunlarına yol açma ihtimali oluşur.