Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz de atamıyorsak şu an sıkıntı =) Dün 2-3 tane zor bela attık .Şu an yine aynı .Çalışmalara devam .
Adsye girer girmez kısıt atıyor diyenler olmuş bari gece iyi tarafımdayken bir güzellik yapayım =)

Reklam bile atmadan kısıt yiyenler ilkeyi burdan onaylasın . (fb.com/adsmanagere girmeden )
https://www.facebook.com/certificati...iscrimination/
Hocam denemedımiz kalmadı :/ bu link vs digerleri hepsi aynı durum stabıl geçen devam eden bir yer yok 5 de 1 şeklinde 4 dısarı 1 içeri