Bu koinin %97'si bir yerde. Bu iyi mi yoksa kötü mü, kestiremiyorum. En azından piyasada çok azı var. Bu açıdan iyi bir şey. Biz de bir 10x yaptık. uzun vade tutacağım elimde.