Hocam web 3.0 ne olduğun bilmeden benim kafamda olan bir şeydi. Bir şeyleri yayınlarken kullanmak isterken neden birilerine gönderiyoruz, onaylatıyoruz cevap bekliyoruz gibi sorularım olmuştu. Şu an düşündüğüm şey kelimelerle tarif edilemeyecek şeyler. Hani konuşmaya başlarsın kelime ağzından çıkacakken, onu anlatmak için daha iyi bir kelime gelir onla anlatırsın. Benim için şu an 3.0 anlatmaya kelimelerin yetemeyeceği kadar muazzam bir şey. Bir şeylerin merkeziyetsiz olması mükemmel, şunu da düşünürsek merkeziyetsiz olarak projelerinizi applerinizi sitelerinizi yayınlayabileceğiniz proje ve bunların üzerindeki coinler %10.000 değerlenebilir. Yatırım tavsiyesi değildir