Merhaba,
Gündemde web 3.0 ile ilgili söylentiler dolaşıyor.
Peki web 3.0 nedir, ne gibi yenilikler getirir, ne zaman geçebiliriz?
Bu konuda hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyoruz.
Teşekkürler.