zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bagkurdan daha yuksek rakamlarda maas alanlarda var.Zira yuksek prim,yuksek maas anlamina gelir.Sigorta,bagkur sadece sizin emekliliginiz icin degil,geride kalan es,cocuk icinde bir garantor durumundadir.Yakin bir arkadasim ne yazikki gecen sene intihar etti,vefatina kadar yatan yuksek sigortasi sayesinde bugun karisi ve cocuklari kimseye minnet etmeden yasiyor.Olaya sadece emeklilik gozu ile bakmayin.Allah muhafaza basiniza bir gelse,olacaklar karisinda az da olsa bir maas almani size bir kazanim saglayacaktir.

calistigim is yerinde 55-60 yas araliginda onlarca kisi var,zamaninda sigortasiz isten tatli pra geliyor diye devam etmisler,fakat simdi hepsi pisman.

tabi hayat sizin,istediginiz karari vermekte ozgursunuz…
Çoluk çocuk tabi ben bunları yaşım gereği hesaba katmadım, haklısınız bağkur gerekli olabilir.