Ben de evden çıkmadığım için yürürüm diye aldım ama hiç kullanamıyorum. Bundan almıştım 1 ay önce. https://www.hepsiburada.com/urevo-u1...l%20Se%C3%A7im
Alıcı bulursam satacağım.

Halının üzerine koyunca, biraz ses emilimi oluyor.