Bir ara (3-4 sene önce) hit hizmeti veriyordum, web sitelerine trafik gönderiyordum. Bir müşterinin gece 4 te aramasıyla uyandım
"Hit bas kardeşş" dedi kalkıp hit göndermiştim 😂

Ben olsam, ne baskın mı var, kim kimi basmış diye afallardım o sersemlikle