Hocam merhaba. O class kısmını boşluksuz yazmanız gerekiyor diyor hocam. Klass kısmını mesela resimde bir test projem için örnek verdim. Buradaki isimlendirme standardına benzetebilirsiniz. Mesela ben class ismine ar_in_sn_arayüz demişim. Ar referans isminin arayüz dosyasından alındığını in index dosyasını sn ise sınıfı temsil ediyor.