onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
32 yaşındayım 2 yıl evel bir kısmını kredi ile 150.000 ₺ aldıgım araç şuan 380.000₺ satmıyorum.

17-18 yaşından beri çalışıyorum. Çalışmayı bırakıp 25 yaşından itibarende kendi firmamı kurup Taşeronluk yapıp inşaat işleri tutuyorum küçük orta ölçekte.

Çalıştıgım zaman şimdinin parasıyla ustalara 200 lira yövmiye veriliyordu ama 1 ustanın sana çıkardığı iş en az 2.000₺.. Yani usta çalısıyor 200 lira yövmiye alıyor ama işverene 2.000₺ kazandırıyor niye ? Çünkü usta Risk alıp kendini işini tutmadıgı için…

Önceden fiyatlar böyle yüksek değildi 350.000₺ nakit ve altın bozdurarak aldıgımız daire şuan 1 milyon.

Aylık maaşla pek bir yere gelinmiyor.. Ne yapıp edin kendi işinizi yapmaya ve girişimci olmaya bakın..

Aylık maaşla yövmiyeyle sadece işvereni zengin edersiniz..

Piyasada gördüğünüz araçların büyük kısmı kredi ile alınma ayrıca evlerde öyle karı koca çalışıyor eve 2 maaş giriyor kredi çekip araba daire alıyorlar 15 sene o dairenin ve arabanın borcunu ödemekle geçiyor..
Anlatmak istediğim herşeyi çok güzel anlatmışsın hocam.