Ev olayı biraz göreceli mesela benim şuan 1 evim var ama İstanbul'da değil de daha farklı bir yerde yaşasam bu rakama 2 3 evim olabilirdi. Araba olayıda trafiğe çıkan araç sayısına göre bakıyorlar sonuçta her aracın binicisi yok galeride yatan araçlar var, bir ailede 2 3 araç olabiliyor.

Alım gücü düşük değil orta direk fakirleşti sadece, benim eşim toyota'da çalışıyor satılan 100 araçtan sadece 6-7 tanesi kredi.