Enflasyon fakirler icin var kardesim.Sermaye sahipleri icin sorun yok.Zira duzen su anda zengini daha zengin,fakiri de daha fakir yapiyor.Tabi bir der evi,arabayi kredi ile alip omrunu bankalara faiz odemeye vakfetmis kisiler var.