Ne kadar doğru bilmiyorum ama yukarıdaki istatistik ortada.

Şahsen ve çevremdeki insanların çoğu henüz arabaya bile sahip değil. Evi falan hiç katmıyorum bile. Gelin görün ki 542 bin nüfusluk bir şehirde arabalardan kaldırımda yürülmüyor. Bu arabalar eski model de değil. Çoğu en az 2019 model.

İdrak edemediğim başka bir mantık mı var bu düzende?

Ben de, her mikrofon karşısına geçen kimse gibi alım gücü konusunda zorluk yaşıyorum. Enflasyon gittikçe daha çok etkiliyor.