Merhaba,
hocam soru absürt tamam ama bu platformda bile 'Oturduğun yerden yapıyorsun zaten ne var ki?' gibi ifadelere rastlamak üzücü bir durum.
İskele üzerinde mala yapmaktan iyidir.
Araç altında yağ içinde oto bakım yapmaktan iyidir.
Sırtında yük ile kargoculuk yapmaktan iyidir.
Pazarda ellerin donarak sebze satmaktan iyidir.
Oturduğun yerden çalışmak iyidir kardeşim