"Diğer gerekli tüm bilgiler kurulum.txt dosyası içerisinde mevcut. İyi günler dilerim. "

Kullanıcıyı kendim ekledim ama kurulum.txt mevcut değil. Ya da ben göremedim

Elinize sağlık bu arada.