Yapılan işe bağlı. Ardı ardına 8 - 10 saat oturup ilgilenmek bir süre sonra işinizden nefret etmenizi sağlar.
Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi kendinize arada molalar verin. Örneğin yemeği bile bilgisayar başında yiyorsanız dışarı çıkıp yemeyi tercih edin. Böylece beyniniz dinlenir.
Bilgisayar ile çalışmak ve beden ile çalışmak arasındaki en büyük fark beden ile çalışanın eğer farklı bir işi yoksa akşam eve gelip kendini attığında dinlenebileceğini bilmesidir. Ancak bilgisayar ile çalışan biri akşama kadar düşünerek yorulur ve bu faaliyetlerini devam ettirir.
Kısa özet geçiyorum, küçük mola ödülleri ile kendinizi dinlendirin.