Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dışarda ne işler yapan var dost 100 liraya. Oturduğun yerden uğraş sorun olmaz inan.
Merhaba,

hocam soru absürt tamam ama bu platformda bile 'Oturduğun yerden yapıyorsun zaten ne var ki?' gibi ifadelere rastlamak üzücü bir durum.