furkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam direkt Google.com dan oturum açacaksınız eğer ki böyle bir e posta yok hatası alırsanız üniversite ile Google ın iş birliği yok demektir. Yani kullanamazsınız. Gmail ile oturum açar gibi girin okul e postanızı. Hata verirse hakkınız yok demektir. Türkiye deki çoğu üniversite, Google ile çalışmıyor microsoft Outlook ile çalışıyor bu durumda Google drive kullanamazsınız. Girip deneyin açılıyor mu diye maili kabul ederse sıkıntı yok demektir.
Peki hocam bu 10 tl e sattıkları edu mailler güvenilir mi. 3 5 ay sonra patlar mı