Hepinize teker teker teşekkür ederim arkadaşlar. İlk doz aşısını biraz geç oldu diğerinin günü gelmemişti yakalandı. Annemin bana göre en büyük avantajı kronik hastalığı olmaması. Doktorların dediği tek şey şu direnci çok iyi. Kliniği çok iyi. Tahlil değerlerini incelediğimizde iyiye gidiyor. İnşallah daha iyi olacagına inanmak istiyoruz.

doktorlar bize düne kadar umit vermiyorlardı artık ümit vermeye başladılar.